Home » » Bau durian itu...

Bau durian itu...

Bau durian itu membuatkan aku rasa nak balik rumah..

Bau durian itu membuatkan aku teringat kat mak abah sebab asalkan musim durian datang, diorang mesti beli durian kat tepi-tepi jalan tu..
Bau durian itu membuatkan aku teringat kampung ku di Muar sebab pokok durian keliling.. 

Bau durian itu membuatkan aku teringat adik aku yang bernama ALI sebab dia tak pernah suka nak makan durian. Dan sebab itu jugalah aku suka kalau mak abah aku beli durian sebab tukang pembedal makanan (merujuk kepada adik aku) tak makan durian. So aku boleh la makan banyak-banyak..huhuu

Bau durian itu juga akan menyebabkan semakin banyak monyet-monyet datang buat gathering kat tepi bilik aku. Sebab tong sampah dekat dengan bilik aku. Bila ada kulit-kulit atau biji-biji durian makin suka lah monyet-monyet tu semua. 

NAMUN.........kenapa bau durian itu tak pernah membuatkan aku lupa pada "KAMU"?????

Motif: Gara-gara insiden terbau buah durian ...

p/s: Untuk adik-adik junior, lain kali kalau makan durian tu bagi-bagilah sikit kat akak-akak senior ni..Kempunan kami dibuatnya....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...