Home » , » Aku dan “KAMU”

Aku dan “KAMU”

Tidak perlu mencari isteri secantik Balqis andai diri tidak sehebat Sulaiman, Tidak perlu mencari isteri sekuat Hajar dan Sarah andai diri tidak seteguh Ibrahim, Mengapa mengharap isteri sesetia Zulaikha sedangkan diri tidak setampan Yusuf, Jangan didamba isteri sehebat Khadijah andai diri tidak sesempurna Rasulullah S.A.W.. 


NAMUN…......
Bagiku, “KAMU” sememangnya sehebat Sulaiman. Tetapi aku tidaklah secantik Balqis.. “KAMU” sememangnya seteguh Ibrahim. Tetapi aku tidak pula sekuat Hajar dan Sarah.. “KAMU” sememangnya setampan Yusof. Tetapi aku tidak lah sesetia Zulaikha. “KAMU” walaupun tidak sesempurna Rasullullah S.A.W, namun bagiku “KAMU” cukup sempurna dipandangan mataku. Tetapi aku tidak lah sehebat Khadijah untuk “KAMU” jadikan sebagai isteri.. 


Sesungguhnya diri ini sememangnya tidak layak untuk “KAMU”. Pasti ada yang lebih baik menanti “KAMU”. Pilihlah yang terbaik. “KAMU” berhak mendapatkannya.  Aku percaya pada jodoh yang telah ALLAH tetapkan. Seandainya “KAMU” sememangnya tercipta untuk ku, jauh pun “KAMU” berlari tetap akan kembali pada ku suatu hari nanti. Aku percaya itu. Doaku sentiasa mengiringi setiap langkah perjalanan “KAMU”…..


Mood: Teringat kenangan lama...(-_-)

8 comments:

one-nie said... [Klik sini untuk balas]

amboi2....hehe
saya tau sape yg awk mksudkn hamidah!!!!!!

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

hehe..senyap2 suda..;)

one-nie said... [Klik sini untuk balas]

xleh senyap la...
xtertahan dh ni nk sebut nama 'kamu' tu...haha : P

E n t o y C a i r o said... [Klik sini untuk balas]

wala wala walaaa midah oii..hehe.ayat mengurat paling maut ni..hehe

E n t o y C a i r o said... [Klik sini untuk balas]
This comment has been removed by the author.
cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@saya is me:

cubalah untuk bertahan k..huhuu..;)

@entoy:

semaut mane pun ayatnya still xbole mencairkan hati "KAMU".hahah

Absarina Surfina said... [Klik sini untuk balas]

sape kamu????...nak tau boleh???..huhuhu

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@ain: kalo gtau dah xmisteri lg la..hehe..biarlah rahsia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...