Home » » Pilihlah apa saja tajuk yang kalian mahu

Pilihlah apa saja tajuk yang kalian mahu

Assalamualaikum sahabat-sahabat semua..
ihsan dari pakcik google..
Hari ini tak ada tajuk atau topik yang tepat untuk aku kongsikan dengan kalian semua. Walaupun begitu, jari-jari aku daripada tadi meronta-ronta meminta sesuatu seolah-olah mahu menari di en.keyboard. Hati hanya menurut. Apa yang terlintas difikiran itulah yang akan aku luahkan. 

Hanya sekadar berkongsi setiap apa yang dirasa. Tidak pernah aku memaksa kalian untuk membaca. Jika ada yang sudi membaca terima kasih tidak terhingga. Andai tidak sudi tidak mengapa. Kalian berhak memilih apa yang kalian rasa. 

Maaf andai catatan rasa di blog ini membuatkan kalian berasa entah apa-apa. Apa yang aku tulis adalah apa yang aku rasa. Tidak pernah berniat untuk menyinggung sesiapa. Andai ada yang terasa maaf aku pinta. Sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa. Tidak terlepas dari khilaf dan dosa. Namun aku sentiasa berusaha untuk menjadi lebih dewasa. Sokonglah aku wahai sahabat-sahabat semua. Maaf sekali lagi pada hati yang terluka. 

Andai ada yang salah, tegurlah. Andai ada yang berkecil hati, berterus-teranglah. Jangan dipendam perasaan marah. Kerana implikasinya amat parah. Dendam itu menyakitkan diri. Dendam itu menghitamkan hati.  Ucapkan kemaafan biarpun tidak melakukan kesilapan. Kerana dengan kalimah itu ia mampu meredakan sebuah kemarahan. 

p/s:
Tidak mahu berkata pada sesiapa, hanya sekadar peringatan untuk diri sendiri. Kita sering memandang kehidupan orang lain sangat membahagiakan sehingga kita lupa dengan setiap apa yang kita ada. Bersyukurlah untuk segala nikmat yang telah diberikan-Nya.

Minta maaf untuk ayat yang terbelit-belit. Harap kalian semua faham dengan apa yang aku nak sampaikan..^___^

12 comments:

Anonymous said... [Klik sini untuk balas]

Saya merapu tjuk nye

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@Anonymous
yg seni sikit xde ke..;)

♥e'in♥ said... [Klik sini untuk balas]

tajuk entry : blog aku, aku punye suke laa.. hahahaha.. ganas x tajuk? ;p

btw, kite wat blog utk suke2.. if ade owg len yg xsuke, kite abaikan die.. or bak kate usop wilcha.. "kita bako je!" ;p

E n t o y C a i r o said... [Klik sini untuk balas]

so sastera...hehe...sumpah x faham...hehe...=P

Dekcik said... [Klik sini untuk balas]

wat jew tajuk senja malam..hehe..


nak beli baju murah2 meh ler..

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@♥e'in♥

hehe..sgt2 ganas..

rasa nak tergelak bila ingat usop wilcha..jom e'in!kita bakoo jeee!!hahah..=P

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@E n t o y C a i r o

ic..nampaknya kena berusaha dengan lebih gigih lagi ni supaya orang lagi faham!hehe..=)

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@Dekcik

akan dipertimbangkan!hehe..=)

YOUsoF said... [Klik sini untuk balas]

InsyaAllah.. Selalu memaafkan orang dapat menenang dan melapangkan hati..



sama² la kita.. ;)

::::fiEyzA:::: said... [Klik sini untuk balas]

nice entry....btw,follow cik dila...follow me back yepp..hee..~~

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@YOUsoF
yurp!i'allah...=)

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@::::fiEyzA::::
tq..will do dear..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...