Home » , » Lelaki jahat

Lelaki jahat

Assalamualaikum...
Sebelum teruskan membaca sila klik lagu dibawah okey. Sebab apa aku suruh korang klik? Sebab aku nak suruh korang dengar satu muzik yang tiap-tiap hari aku dengar ^___^..(aku panggil muzik sebab tak ada lirik..hanya melodi semata-mata)



Tiap kali aku on laptop mesti aku buka lagu ini dulu. Tak tahulah kenapa suka sangat dengar. Bila dengar muzik dia rasa macam ada semangat baru. Okeylah nak cerita sikit mana aku dapat muzik ini. Muzik ini aku mula dengar dari satu cerita korea "Bad Guy a.k.a Lelaki Jahat"...(kantoi suka tengok cerita korea..huhuu. Sebelum tu layan gambar dulu okey!






 

Walaupun tengok banyak kali tetap tak bosan. Drama ni tahun lepas punya. Kalau korang nak tengok satu drama korea yang ada jalan cerita lain daripada yang lain aku cadangkan tengoklah "Bad Guy"! Jalan cerita dia memang berbeza dari drama korea yang aku dah pernah tengok sebelum ini. Its all about revange. Seorang lelaki yang mahu membalas dendam terhadap sebuah keluarga. Tapi kesian! Sebab rupa-rupanya keluarga itu adalah keluarga sebenar dia. Till now, i’m still shock with the ending..Alahai..syedih2...:-(

p/s: Kemaafan adalah dendam terindah! Buat entri ni sambil layan muzik di atas!^___^
     

5 comments:

NurHiDaYah said... [Klik sini untuk balas]

ooo...kak midah!! motif gne nme cik dila?? haha...penat kte meneka..hihi..comel la blog akk...ni puteri merah jmbu ke?hehe

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@NurHiDaYah
hehe..akak dah agak.msti awk xkenal punya.punye lame akk follow kamu baru prasan skrg ek..it's ok.sbb akk guna nama len kan..hahha..nk tau nape guna nama cik dila kenala baca entri yg bertjuk hamidah@dila@budakpandai..pnjg sgt citenye..xminat pink pun sbenonye..tp da xde pilihan len.terpakselahh..huhuu

cik sakura said... [Klik sini untuk balas]

dendam punya pasal..yg penting hero tinggi..opps..dah lama xlyn cerita korea..

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@cik sakura
tinggi itu menarik!=)

Anonymous said... [Klik sini untuk balas]

whats up blogbudakpandai.blogspot.com owner discovered your site via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumer-service.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Jeremy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...