Home » » Aku adalah seorang aku

Aku adalah seorang aku

Aku adalah seorang aku. Tidak ada definisi yang tepat dapat menggambarkan siapa seorang aku. Kau berhak mengatakan apa sahaja mengenai seorang aku. Tapi walau apa kata kau, aku tetap akan menjadi seorang aku..

Aku hanyalah seorang aku yang punya rasa kasih dan sayang. Juga seorang aku yang punya rasa seperti apa yang kau rasa. Tiada beza antara kita. Yang beza cuma iman di dada...

Aku hanyalah mahu menjadi seorang aku yang boleh kau kasihi dan cintai. Bukan untuk dimusuhi bukan juga untuk ditentangi. Aku juga mahu menjadi seorang aku yang tahu menghargai apa itu kehidupan. Maka benarkanlah...

Seorang aku mahu berhenti di sini...

pinjam dr pakcik google..
Mood: Jiwa kacau-kusut-gilakk-etc....huhuu..(^___^)

4 comments:

E n t o y C a i r o said... [Klik sini untuk balas]

salam ziarah kembali ceq dila..

napa ni..moody semacam?...angin keresahan melanda ye?...bersegeralah untuk beristigfar...

"walaupun orang lain dapat mengangap kita seperti mana yang mereka lihat,tapi yang lebih mengetahui hakikat diri adalah...tuan empunya badan itu sendiri"

believe ur self ceq dila..

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@E n t o y C a i r o
ku menulis begini bukn kerana angin keresahan dtg melanda..tp ku menulis begini kerana idea yg dtg dgn tiba2..huhuu

btw..tq ceq fahmi di ats peringatan itu..mood sy alhamdulillah ok..hihi..senyum2 slalu yer ceq fahmi..^___^

Anonymous said... [Klik sini untuk balas]

ye ye , be yourself :p HUHUHU

apa nih :p HEEEE happy weekend !

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@aiman rashidd
TQVM!!=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...