Home » » Burung apa???...Burung Hantuu....

Burung apa???...Burung Hantuu....

Assalamualaikum everyone!!
Apa cer?? Ce cite..ce cite....(Mood tak stabil..huhuuu)

Oleh kerana ketiadaan pekerjaan maka dengan senang hati dan gembiranya jari-jari ini menekan-nekan en.keyboard dengan niat untuk menconteng-conteng di dinding blog ini. (Padahal exam minggu depan je ni...)

Dah berapa malam tak tidur ni??? Aku pun tak kira. Yang pasti rutin aku sekarang tiap-tiap malam jadi burung hantu tapi bila siang bertukar jadi???....(paham-paham sendiri sudahla...huhuu)

Tapi bak kata kawan aku sorang tu... "bile lagi kite nak camni mid..nanti dah abis U keje..xde mase dah nak jaga malam ni..ofcozla tido awal..pastu bile kawen...xleh dah nk relaks tdo siang..mse ni la kite pulun abihh.."

Aku yang memang tengah berfikir makin jadi terfikir-fikir dengan kata kawan aku tu.. Dan sampai sekarang aku masih lagi berfikir... Akhir kata.... Benarkan aku berfikir dengan tenang....

Till then... Hiduplah dengan tabah... Hati jangan dibiar resah.. Andai diri lemah.. Jangan pernah rebah.. Kerana hidup ini tidak pernah menjanjikan bahagia pada mereka yang cepat mengaku kalah!.. Errkkkk...korang faham tak?? Faham tak??....huhuuu.... Tak ada bakat nak berpujangga bagai tapi nak jugak buat.. (mengade nii namenye...)

p/s:
Sangat-sangat jeles dengan mereka-mereka yang dah habis exam... >_<

6 comments:

E n t o y C a i r o said... [Klik sini untuk balas]

siang jadi beruang panda..hehe
kuatmyer cik mid (nama baru kott)
sampai x tido malam berhari-hari..
semoga tuhan membalas usha extravaganzaMU itu nanti..amenn..

Aida Omar said... [Klik sini untuk balas]

hahaha..GOOD LUCK dear~ ^_^

cik aufa faqihah said... [Klik sini untuk balas]

hehe, tapi betul tu. Lepas SPM ni rasa rindu lak nak exam lagi, nak blaja lagi, nak pulun lagi buku2 yang ada :P

sebab da lama rasanya jadik penganggur T.T

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@E n t o y C a i r o
kuatlah sbb ade en.lappy peneman diri..huhuu..
amin2..
kwn di U ni panggil mid..byk betol name kn2..tu yg bole jadi krisis identiti tuu..hakhakk..^^

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@Aida Omar
TQ dear~~=)

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@cik aufa faqihah
hehe...betol2!...dah keje nk blaja..bile blaja sibok nk kje..mcm2..^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...