Home » , » Perlu ke Berdua???

Perlu ke Berdua???

Situasi 1 (Pasar)

Dia: Ehh..Dila!Sorang jeke...Mak mane??
Aku: A'ah laa...Sorang je..Mak kat uma la..
Dia: Nape sorang je..
Aku: Huh??Sorang jela..Gi Pasar je kott..Beli barang nak masak nnt..

Situasi 2 (Perhentian Bas)

Dia: Sorang jeke dik??
Aku: A'ahh...
Dia: Nak g mane ni??
Aku: Kuantan......
Dia: Ehh g jauh2 ni sorang2 tak takut ke...
Aku: Da biasee....

Situasi 3

Dia: Kenapa sampai skrg xde pakwe lagi..
Aku: Belum nak jmpe lg..nnt2 laa...
Dia: Tak bosan ke xde pakwe???
Aku: ??????(-_-!!!!)..nonsense!

Perlu ke berdua??? Untuk situasi 1 dan 2 pada aku mungkin perlu. Sememangnya kalau boleh perempuan seeloknya janganlah berjalan seorang diri. Boleh mendatangkan bahaya. Tapi untuk situasi yang ke 3,,,,rasanya tak perlulah tanya macam tu kott.. Rasa macam kebudak-budakan and perlu ke ada pakwe semata-mata nak hilangkan bosan?? Dan seolah-olah kalau takda pakwe hidup sepi tak bernyawa...Macam tu ke???Allah......(hilang kata-kata.........)

MooD : Yang dicari biarlah seorang SUAMI....No pakwe2 oke..

Jaga diri...Jaga hati...Insyaallah...dapat yang mithali...Assalamualaikum.....^___^

4 comments:

E n t o y C a i r o said... [Klik sini untuk balas]

Waaa..mithali ye cik dila...mudah2han ya robbbb..:)

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@E n t o y C a i r o
sblm nk dpt yg mithali kena jdik mithali dulu laa..=)

::Wardatul Shauqah:: said... [Klik sini untuk balas]

tidak perlu ucap cinta pada lelaki bukan ajnabi,
simpan saja hanya buat bakal suami...kn... future zauj...waiting for him..huhu...^^

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@::Wardatul Shauqah::
i'Allah..ada yg lagi baik sedang menanti..just go with d flow~~^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...