Home » » Kerna Aku Bukan Insan Yang Terpilih...

Kerna Aku Bukan Insan Yang Terpilih...

Dia,
Sedang menangis
Meratap malangnya nasib yang menimpa..

Dia,
Hampir terduduk menyembah bumi
Dek kerana beratnya beban yang ditanggung...

Dia,
Merintih pilu bertanya Tuhan
Salah apakah dirinya hingga diduga sebegitu rupa...

Seandainya aku boleh menggantikan tempat Dia,
Pasti akan aku lakukan..
Biar aku menanggung semua...

Namun....
Aku bukan Dia....
Kerna aku bukanlah insan terpilih seperti Dia...

2:45 PM...19 November 2011...
:::d.a.l.a.m.b.i.l.i.k:::

p/s: andai terhurai segala rahsia-Nya pasti kau juga ingin menjadi seperti Dia....

2 comments:

Unknown said... [Klik sini untuk balas]

stiap org akan diuji

bentuk ujian je tatau

sume adelah insan tpilih

cik dila said... [Klik sini untuk balas]

@Iffah Afeefah
yupp..stiap insan yg lahir di muka bumi merupakan insan yg terpilih..alhamdulillah wasyukrlillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...